niedziela, 4 grudnia 2011

Amazeroth - Ten świat... (1994)


Nagrania Amazeroth trafiły do mnie już dawno temu w niecodzienny sposób, albowiem po tym, jak moja żona czatując sobie gdzieś po czateriach różnych poznała koleżankę z Bytomia. Jakoś od słowa do słowa i okazało się, że jej brat pogrywał w kapeli metalowej jakiś czas temu. Dane mi było wtedy chwilę i z nim porozmawiać i skończyło się na tym, że od basisty Amazeroth, Arka Borowca, otrzymałem nagrania tegoż zespołu. Niestety jest to jakość 128 kbps, ale zacna. Z kolei same nagrania zgrane zostały dość dobrze na wersję cyfrową, więc nie ma w tym mojej ręki, ale za to nagrania są! I to całkiem niczego sobie. Klimatyczny Death Doom Metal, można tak nie do końca trafnie to określić, bowiem na tych nagraniach miesza się trochę różnych stylów łącznie z heavy i thrash metalem, kiedy spojrzeć na budowę linii melodycznych. Z tego co widziałem, zespół posiada jeszcze wcześniejsze promo, jednak tego od Arka nie udało mi się otrzymać.
Oddaję więc w Wasze ręce kolejny archiwalny materiał z pełną okładką, czyli tekstami również!

ZAWARTOŚĆ:
Materiał audio w wersji mp3 224 - 320 kbps.
Skan obu stron okładki.


DOWNLOAD:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz