niedziela, 18 listopada 2012

Annalist - Memories (1994)


Zespół ANNALIST to swoista legenda polskiego progresywnego rocka, choć nie wszyscy zapewne pamiętają, że zespół ten rozpoczynał ścieżkę muzyczną od mrocznego Death Metalu! Dziś nie chciałem jednak sięgać do tych korzeni, bo już to zrobiono, ale chciałem oddać w Wasze ręce pierwszy album tego zespołu, od którego zaczęła się ta mistyczna twórczość pełna oryginalnych melodii, wyjątkowego nastroju tajemniczości. Trudno znaleźć podobny zespół w Polsce, bowiem ANNALIST pomimo zapożyczeń, potrafił tak oryginalnie wszystko ze sobą połączyć, że nie sposób później pomylić ich stylu z jakimkolwiek innym.

Swoją drogą nagranie to zgrałem z kasety magnetofonowej i postarałem się nadać mu taką formę, że materiał z wersji CD nie brzmi tak głęboko i wyraziście - wiem, trochę się przechwalam:D:D hahaha... Ale doprawdy teraz można odczuć całkowicie ducha tej muzyki. Dodatkowo dołączyłem lekko również poprawiony brzmieniowo ostatni utwór, który nie znalazł się w wersji kasetowej, aby jednak płyta "Memories" dotarła do Was w całości.

ZAWARTOŚĆ:
Zgrany i zremasterowany materiał audio w formacie .mp3.
Skan całości okładki kasetowej.

TRACKLISTA:

DOWNLOAD:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz