sobota, 12 listopada 2011

Wywiad: Roman Kostrzewski (Alkatraz) w Radio Alfa (audycja "Mroczna podróż w głąb dźwięku")


Swego czasu, z początkiem XXI wieku, Radio Alfa miało w swojej ramówce audycję "Mroczna podróż w głąb dźwięku". Niestety nie pamiętam nazwiska dziewczyny, która tę audycję prowadziła, ale pomimo jej takiej trochę "nawiedzonej" czasami maniery prowadzenia, potrafiła mnie przykuwać do radia na długie wieczory. Audycja odbywała się z tego co pamiętam we czwartki (a może mnie pamięć zawodzi trochę?). Zazwyczaj dotyczyła muzyki z szeroko pojętego kręgu gotyckiego, stąd też pewnie ta maniera prowadzącej;) Swoją drogą bardzo podobały mi się niektóre rzeczy, jakie prezentowała, a które później na stałe zagościły w mojej płytotece. Poza audycjami z prezentowaniem muzyki, były też standardowo wywiady. W jednym z nich uczestniczył w studiu nawet Piotr Wójcik z Nirnaeth, a wszystko związane było z jego występem na Castle Party. Jednak tego wywiadu niestety chyba nie posiadam:( Za to udało mi się nagrać onegdaj wywiad z Romanem Kostrzewskim, który był wtedy akurat zaangażowany w projekt Alkatraz. Tym samym dzielę się więc z Wami tą ciekawostką. Wywiad nie długi ani też specjalnie za ciekawy. Ot, kilka niuansów związanych z nagraniem i masteringiem albumu oraz przygotowaniami do koncertów. Po prostu w sumie fajnie posłuchać, co tam Romek opowiada;)

ZAWARTOŚĆ:
Zgrany z kasety materiał audio - .mp3 VBR 224 - 320 kbps.
Ilustracja mojego autorstwa do audycji.

DOWNLOAD:

1 komentarz:

  1. Ja realizowałem te audycje, a ta dziewczyna to Pani Agnieszka Szuba. Swoją drogą to jedna z niewielu audycji obok (Małego Leksykonu Wielkich Zespołów), których dało się słuchać w tym radiu.

    OdpowiedzUsuń