piątek, 20 września 2013

Sirion - The Long Journey... Through The Lands And Forests (2002)


Dziś pozwoliłem sobie wkroczyć w świat Tolkiena, który w muzyce rockowej, metalowej, folkowej, ambientalnej i nawet elektronicznej posiada tyle adaptacji, że można by spokojnie napisać o tym niezłą książkę. Można się o to pokusić;) Na razie jednak tylko coś zarchiwizujemy, a będzie to drugi materiał projektu z Warszawy SIRION. Swego czasu pisałem z Vesemirem i wymienialiśmy się nagraniami, dzięki czemu stałem się posiadaczem wtedy jeszcze niewydanej kasety z materiałem "The Long Journey... Through The Lands And Forests". Już wcześniejszy materiał "Quenta Silmarillion" zapowiadał, że będziemy mieli do czynienia z kompozycjami inspirowanymi popularną w podziemiu wtedy muzyką klawiszową z nastawieniem folkowym i wpływami Black Metalu, jak to miało miejsce w wypadku SUMMONING. Drugi materiał SIRION poszedł w bardziej rozbudowaną i mocniejszą stronę niż było to na "jedynce", którą w odmętach czasu zapodziałem kiedyś pożyczając znajomemu na studiach:(. Dobrze, że została chociaż ta kaseta, o którą obecnie równie ciężko. Zatem chciałem przybliżyć Wam nastrojową i bardzo ojczyście brzmiącą twórczość Vesemira, która może nie rzuciła na kolana całej rzeszy fanów, ale tych nielicznych wiernych posiadała i po latach słucha się jej z pewnym sentymentem. Niestety, jako że kasetę posiadłem jeszcze przed jej oficjalnym wydaniem, podesłaną po przyjacielsku przez Vesemira, nie posiadam do niej okładki, nad czym ubolewam, ale i tak materiał audio Wam udostępniam.

ZAWARTOŚĆ:
Zgrany i oczyszczony materiał audio w formacie .mp3.
Przód okładki i zdjęcie Vesemira.

TRACKLISTA:
http://www.spirit-of-metal.com/album-groupe-Sirion_(PL)-nom_album-The_Long_Journey..._Through_The_Lands_And_Forests-l-pl.html

DOWNLOAD:
http://rapidgator.net/file/8cacb2c316c72f326c649357322046fd/Sirion-TheLong(2002).rar.html
http://www.mediafire.com/?xm9ldgjw31qxsf1
http://www48.zippyshare.com/v/28895118/file.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz