poniedziałek, 10 października 2011

A.S.K. - Siedem Nocy Bram & Demo II (2001)

Tej kapeli nie mogę przeżałować polskiej muzyce... Takiego trochę gotyckiego, trochę popowego rocka naprawdę było mało na naszej scenie, a do tego jeszcze z takimi naprawdę ciekawymi tekstami! Onegdaj zdarzyło mi się spotkać z tą właśnie kapelą w jednym katalogu muzycznym i do tego w podobnych kategoriach, więc sobie się skontaktowałem... i chyba dlatego jestem jednym z nielicznych spadkobierców naprawdę ciekawej polskiej muzyki... Ja bym to nawet określił jako - muzykę radiową, żona moja się przy tym buja łagodnie, dlaczego więc by takiej muzyki w radiach nie grać? No ale jakie nasze radia są, każdy wie - poza popołudniem z jedynką, oficjalnie nie usłyszycie metalu... Rany szatany, a jeszcze pamiętam czasy, kiedy zespoły robiły teledyski w ramach kosztów telewizji, radia czy ośrodków kultury... Mam mocne nerwy, więc pewnie będę spoglądał na te nasze czasy z przymrużeniem oka, ale może te czasy kiedyś się zmienią na ciekawsze...

ZAWARTOŚĆ:
Zgrany i delikatnie zmasterowany materiał audio - format mp3 VBR 224 - 320 kbps
Książeczka w formacie PDF z całością tekstów etc.

TRACKLISTA:

01. Shaolin
02. Nie śpij
03. Skarabeusz
04. Przebudzenie
05. Voo Doo
06. Uczeń Czarnoksiężnika
07. Wrzosowiska
08. Baśnie
09. Apokalipsa
10. Wyprawa

DOWNLOAD:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz